| Clan Wh0 :: Forums :: Public :: Ansøgninger |
|
<< Previous thread | Next thread >> |
| ansøgning | ||
|
Moderators: Admin, Gold, Butcher
|
| Author | Post | ||
| giigity |
| ||
![]() Registered Member #54 Joined: Sun Apr 25 2010, 14:08Posts: 2 | hey mit navn er Søren Vett jeg er 15 år bliver 16 den 7 maj. jeg elsker og spille cod4 og snakke med folk online, self. også LAN hvis der er noget. Computer: Dell xps. Mousepad: steelseries qck. Mouse: logitech G5. Keyboard: Steelseries Merch stealth har nok ingen betydning hvad jeg spiller med men ville enlig bare skrive det. Men ellers i min fritid spiller jeg golf og går i fitness hænger ud med venner og sådan noget. håber i søger en spiller ;D | ||
| Back to top | | ||
| giigity |
| ||
![]() Registered Member #54 Joined: Sun Apr 25 2010, 14:08Posts: 2 | Xfire: vetttt Steam: retype132 | ||
| Back to top | | ||
| Gold |
| ||
![]() ![]() Registered Member #3 Joined: Fri Jun 05 2009, 09:30Posts: 175 | Hej giigity. Klanen har desværre ikke et cod4 hold lige pt., så du skal kunne samlet et helt hold, så vil vi se på mulighederne. | ||
| Back to top | | ||
| Smoke |
| ||
![]() Registered Member #64 Joined: Mon Aug 30 2010, 14:39Posts: 1 | Søger mid/HIGH clan til seriøs MW2 kampe og forhåbenlig turneringer. Spillet MW2 lige siden det udkom, og en del klan kampe. Håber på et team, som godt vil nå til tops i cod mw2. som er ca. Medium/high. Jeg spiller ump45 eller ak (kan også lidt scope) Har self. Mic til at snakke. Hvis i mangler en der er mid+ spiller som er frisk på CW, og cod liga så¨skriv på mig på steam: Jannic1912. - I fik bare min cod ansøgning mate's! | ||
| Back to top | | ||
| Gold |
| ||
![]() ![]() Registered Member #3 Joined: Fri Jun 05 2009, 09:30Posts: 175 | Hej Smoke Tak for din ansøgning. Kom på vores VT og spil nogle pcw'er med os, så tager vi den derfra. Vi træner torsdag og søndag kl. 20.00. [ Edited Mon Aug 30 2010, 16:59 ] | ||
| Back to top | | ||
| Gold |
| ||
![]() ![]() Registered Member #3 Joined: Fri Jun 05 2009, 09:30Posts: 175 | Vi har i klanen besluttet at du er lidt for ung til klanen og derfor ikke helt passer ind. Held med gaming fremover. [ Edited Thu Sep 02 2010, 13:39 ] | ||
| Back to top | | ||